Menu

Czy jesteś tutaj, aby dowiedzieć się o e-mail marketingu? Sprawdź te wskazówki!

12 stycznia, 2020 - Biznes
Czy jesteś tutaj, aby dowiedzieć się o e-mail marketingu? Sprawdź te wskazówki!

Wiele osób chce dziś dowiedzieć się, jak mogą skutecznie sprzedawać za pośrednictwem poczty e-mail i budować dużą listę obserwujących, którzy lubią treści na swojej stronie.

Jeśli jesteś jedną z tych osób, to jesteś we właściwym miejscu, w tym artykule omówimy kilka kluczowych rzeczy, które możesz wykorzystać na swoją korzyść.Gdy kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Wysyłając wiadomość e-mail w ramach kampanii marketingowej, nie używaj zwykłej czcionki. Chcesz, aby klienci poważnie traktowali Twój produkt lub firmę, a prawdopodobnie nie zrobią tego z nietypową czcionką. Wybierz dobrze znaną czcionkę, taką jak Times Roman Cyfra, Arial lub Verdana.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Czy jesteś tutaj, aby dowiedzieć się o e-mail marketingu? Sprawdź te wskazówki!

Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe płynęły przez Internet do skrzynek odbiorczych innych osób, zastanów się, skąd je wysyłasz.

Najlepiej wysyłać często ze znanych i stabilnych adresów IP. Nagłe przepięcia z nowych lokalizacji IP mogą budzić podejrzenia, a nawet skutkować blokami i czarnymi listami dostawców usług internetowych.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Daj klientom wybór między otrzymaniem zwykłej wersji tekstowej materiałów e-mail marketingowych lub bogatej wersji tekstowej. Klienci mogą wybrać preferowaną opcję podczas zapisywania się do newslettera. Wersje ze zwykłym tekstem nie zawierają grafiki, więc klienci z wolniejszymi połączeniami lub nadmiernie aktywnymi filtrami spamu mogą docenić tę opcję.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie wypełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy chętniej przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail. Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Korzystając ze wszystkich informacji, które uzyskałeś z tego artykułu, powinieneś teraz czuć się pewniej w swojej witrynie i osiągnąć pewien poziom sukcesu. Masz teraz do dyspozycji świetne narzędzie, którego możesz użyć, gdy chcesz spróbować osiągnąć większy sukces dla swojej witryny.