Menu

Zalecenia dotyczące marketingu artykułów

8 kwietnia, 2019 - Biznes
Zalecenia dotyczące marketingu artykułów

Firmy nowe i stare, duże i małe, wszystkie mogą wiele zyskać, wykorzystując marketing internetowy i działając na ich korzyść.

Marketing artykułów to wyjątkowa i potężna metoda marketingowa; dlaczego nie dowiedzieć się o tym więcej, aby zyskać przewagę? Skorzystaj z tego artykułu, aby uzyskać lepsze zrozumienie, które może prowadzić do większej liczby badań i lepszych wyników.Popraw ranking wyszukiwania swojej witryny, dodając więcej linków wewnętrznych. Gdy dodajesz nową zawartość do strony, połącz z powrotem do poprzedniej zawartości. Na przykład, jeśli prowadzisz bloga o przepisach i publikujesz włoskie danie z makaronu, link do poprzedniego przepisu, który napisałeś o lasagne. Gdy to zrobisz, automatycznie zwiększysz ruch wewnętrzny w swojej witrynie, co może podnieść Twoją pozycję w rankingu.W miarę rozszerzania się zasobów marketingowych artykułu, upewnij się, że artykuły są szeroko ze sobą powiązane. Nie twórz linków między artykułami tylko dla samego linkowania, ale spróbuj wykorzystać każdą rozsądną możliwość, gdy jeden artykuł będzie wspierał inny. Dobrze powiązana sieć linków do artykułów znacznie zwiększy liczbę czytelników.Zastanów się nad outsourcingiem. Jeśli nie jesteś zbyt dobrym pisarzem lub nie masz czasu na pisanie, zatrudnij kogoś, kto może pisać dla Ciebie artykuły. Nie będzie to darmowe, ale pozwoli zaoszczędzić czas i może zwiększyć ruch w witrynie, jeśli będziesz regularnie publikować posty.Nigdy nie kopiuj prac ani pomysłów innych osób. Robienie tego jest nie tylko nieetyczne, ale może być nielegalne. Nic tak nie zabija Twojej wiarygodności, jak ktoś, kto komentuje Twój artykuł, że ukradłeś go komuś innemu. Zalecenia dotyczące marketingu artykułów

Wykonuj swoją pracę i zawsze podawaj kredyt tam, gdzie jest to konieczne, aby uchronić się przed tymi problemami.Opowiedz osobistą historię.

Czytelnicy uwielbiają dowiedzieć się więcej o autorze artykułu, więc jeśli możesz wrzucić osobistą historię z trafnością do swojego artykułu, zrób to! Sprawia, że ​​czytelnicy czują się bardziej godni zaufania, ponieważ jesteś otwarty na dzielenie się z nimi własnymi historiami.Pamiętaj, aby połączyć swój główny artykuł ze wszystkimi innymi artykułami. W ten sposób Twój główny artykuł pojawia się w SERPach, podczas gdy inne zbierają ruch na zapleczu.W marketingu artykułów, oprócz dobrych nagłówków, które przyciągają uwagę odbiorców, musisz mieć świetne tytuły. To właśnie te tytuły zwracają uwagę czytelników zarówno na temat artykułu, jak i dlaczego powinni go przeczytać. Staraj się, aby tytuły były chwytliwe i zapadające w pamięć, ale nie przesadzaj z nimi.Kiedy tworzysz swoje artykuły, upewnij się, że są one odpowiednie do elementów, takich jak Twoje słowa kluczowe i linki. Powinien istnieć związek między treścią, tytułem, słowami kluczowymi, podsumowaniem artykułu itp. Jeśli połączenie nie ma sensu, nie zostanie rozpoznane przez wyszukiwarki.Trzymaj linki prowadzące do oryginalnego artykułu, a nie do głównego bloga. Jeśli wszystkie Twoje artykuły wskazują na różne sekcje Twojego bloga, pokażesz wyszukiwarkom zakres treści, które obejmowałeś. Niech Twoje blogi używają tytułu posta jako linków bezpośrednich.Skorzystaj z tysięcy internetowych blogów, e-zinów, internetowych witryn wideo i witryn poświęconych stylowi życia, które polegają na generowaniu i przesyłaniu treści przez użytkowników. Możesz przesłać pouczający i intrygujący artykuł, który może przyciągnąć ruch do Twojej witryny, docierając do różnych osób i potencjalnych nowych rynków.Możesz również skorzystać z tych wskazówek, aby zbudować lepszy plan marketingowy artykułu. Tysiące osób korzysta z artykułów, aby zwiększyć ruch na swoich stronach internetowych – istnieje duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści. Możesz zarobić niezły dochód z biznesu związanego z artykułami, jeśli się do tego zastosujesz.