Menu

Jak najlepiej budować relacje z klientami za pomocą e-mail marketingu?

29 marca, 2020 - Biznes
Jak najlepiej budować relacje z klientami za pomocą e-mail marketingu?

Czy próbowałeś e-mail marketingu, ale nie jesteś zadowolony z wyników? Uważasz, że e-mail marketing to ciekawy pomysł, ale nie wiesz od czego zacząć? Ten artykuł zawiera informacje, których szukałeś.

Znajdziesz tutaj kilka świetnych porad i technik, dzięki którym stworzysz e-maile, które zainteresują każdego.Powinieneś wygenerować jedną krystalicznie czystą wiadomość dla każdego wysłanego e-maila. Może to pomóc uniknąć znudzenia lub zdezorientowania klientów z powodu przeładowania informacjami. Skoncentruj się na pojedynczej wiadomości w wiadomości e-mail i napisz krótką kopię, która zachęci klienta do kliknięcia, aby przeczytać więcej. Odbiorcy z pewnością docenią Twoją chęć ograniczenia przekazu tylko do najbardziej odpowiedniego materiału.Unikaj bombardowania odbiorców komunikatem „Kup teraz!” zbliżać się. Nie używaj tego podejścia. Dzięki temu będziesz wyglądać, jakbyś je spamował, co z kolei wpłynie na Twój biznes. Buduj silne relacje z klientami, aby mieć pewność, że szanują Ciebie i to, co sprzedajesz. Twoi subskrybenci zwrócą uwagę na Twoje metody i będą bardziej skłonni do zakupu od Ciebie.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Jak najlepiej budować relacje z klientami za pomocą e-mail marketingu?

Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Aby Twoje kampanie e-mail marketingowe były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania.

Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia do strony tego produktu. Z drugiej strony, jeśli promujesz nową wyprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą z niej skorzystać.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile. Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Daj klientom wybór między otrzymaniem zwykłej wersji tekstowej materiałów e-mail marketingowych lub bogatej wersji tekstowej. Klienci mogą wybrać preferowaną opcję podczas zapisywania się do newslettera. Wersje ze zwykłym tekstem nie zawierają grafiki, więc klienci z wolniejszymi połączeniami lub nadmiernie aktywnymi filtrami spamu mogą docenić tę opcję.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.E-mail marketing to doskonały sposób komunikowania się z klientami i sprzedawania produktów, ale należy to zrobić poprawnie, aby osiągnąć te korzyści. Dzięki wskazówkom zawartym w tym artykule wiesz już, jak podnieść stawkę swoich możliwości w zakresie e-mail marketingu. Zacznij korzystać z tych wskazówek, a wkrótce zobaczysz duże wyniki w e-mail marketingu!