Menu

Marketing e-mailowy: co musisz zrobić

27 lutego, 2019 - Blog
Marketing e-mailowy: co musisz zrobić

Duża część prowadzenia odnoszącej sukcesy firmy polega na nauce informowania o swojej firmie.

Aby to zrobić, potrzebujesz silnej kampanii marketingowej; jednym z najlepszych sposobów na marketing Twojej firmy jest wykorzystanie e-mail marketingu. Marketing e-mailowy może być inteligentnym sposobem na dotarcie do rynku docelowego, a oto kilka świetnych wskazówek, jak odnieść sukces.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Świetnym sposobem na pomoc klientom jest udostępnienie linku do rezygnacji z subskrypcji. Nie zapomnij podać linku do anulowania subskrypcji i nie zakopuj go tak głęboko w tekście, że nie można go znaleźć. Marketing e-mailowy: co musisz zrobić

Twoi klienci muszą czuć, że decydują się na subskrypcję, a nie, że Twoje e-maile są na nich narzucane.Kiedy Twoi klienci zapisują się na Twoją listę, upewnij się, że znasz przynajmniej ich imiona.

W ten sposób możesz dostosować adres e-mail każdego odbiorcy tak, aby adresował go indywidualnie, dzięki czemu Twoja wiadomość wydaje się bardziej osobista. Pomoże to Twoim e-mailom odróżnić się od tych, które wydają się anonimowe i zimne.Jeśli kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, spróbuj wysłać komunikat prasowy dotyczący Twojej firmy. Dołącz do wiadomości oświadczenie, które zachęca klientów do zarejestrowania się pod poniższym linkiem. Końcowy PS może im powiedzieć, aby przejrzeli wszystkie przykłady pod linkiem podanym w e-mailu.Napisz treść swojej kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez ludzi, nie musisz się martwić, że filtry antyspamowe ożywią Twoje wiadomości. Nie używaj swojego słownictwa uroczego ani nadmiernie kreatywnego, próbując uniknąć filtrowania spamu.Zachęć odbiorców do przekazywania wiadomości e-mail znajomym, którzy mogą być zainteresowani. Polecenie od znajomego jest bardzo skuteczne, ponieważ ludzie ufają swoim znajomym. To świetny sposób na przedstawienie swojej firmy potencjalnym klientom, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani Twoimi produktami lub usługami.Postaraj się, aby wiersze tematu wiadomości e-mail były krótkie. Spróbuj utrzymać je około 60 znaków. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz ujść na sucho z dłuższym, o ile najpierw umieścisz najważniejsze informacje. To powiedziawszy, lepiej dla przeciętnego konsumenta, aby był krótki, słodki i na temat.E-mail marketing może być bodźcem dla Twojej firmy lub może zaszkodzić Twojej firmie. Skorzystaj z przedstawionych tutaj wskazówek, aby upewnić się, że Twój plan marketingu e-mailowego zrobi to, czego potrzebujesz; zastosuj je w e-mail marketingu, buduj relacje z klientami i zwiększaj zyski.